همایش لایحه نویسی و دادرسی مالیاتی (قسمت اول)

  1. خانه
  2. آموزش
  3. رویدادها
  4. همایش لایحه نویسی و دادرسی مالیاتی (قسمت اول)

سمینار لایحه نویسی و دادرسی مالیاتی توسط شرکت نرم افزار حسابداری هاترا در 11 بهمن ماه 1402 در اصفهان برگزار شد.

سخنرانان این سمینار :

*دبیر انجمن مدیران مالی اصفهان جناب آقای شادمان امینی

*رئیس کمیته مالیاتی انجمن حسابداران استان تهران جناب آقای دکتر نیما غیاثوند

*وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای یاسر فرزانه

*رئیس هیئت مدیره شرکت نرم افزار حسابداری هاترا جناب آقای مهندس قنبریان

سخنرانی جناب آقای شادمان امینی دبیر انجمن مدیران مالی اصفهان :

در ابتدای برنامه جناب آقای شادمان امینی دبیر انجمن مدیران مالی اصفهان با خوشامد گویی به اساتید گرانقدر و مهمانان عزیزی که از اقصی نقاط کشور حضور یافته بودند، سخنرانی خود را آغاز نمودند.

ایشان معتقدند : فعالان رشته ی حسابداری، پا در مسیر خوبی میگذارند به شرط آن که به حسابداری عشق بورزند و بصورت مداوم آموزش ببینند. همواره به دنبال به روز ترین بخشنامه ها، دستورالعمل ها و تغییرات باشند.

حسابداری یک امتیاز بزرگ دارد و آن اینست که محیط کار باعث یادگیری بهتر میشود.

حسابدارها چند مسئولیت بزرگ بر عهده دارند؛ از جمله آنها امانت داری در حفظ اطلاعات کارفرما است. به طوری که حتی با رفتن حسابدار از آن مجموعه اطلاعاتی خارج نشود، زیرا جابجایی یک اطلاعات یا افشا شدن آن میتواند یک مجموعه را با نیستی مواجه کند.

حسابداران دانش خود را بیفزایند، منافع کارفرما را حفظ کنند، آموزش ببینند و مشورت کنند تا بتوانند کار را خوب پیش ببرند و با اینکار حتی در درآمد خودشان هم افزایش چشم گیری را تجربه کنند.

ایشان افزودند : بحث این همایش درمورد دادرسی مالیاتی و لایحه نویسی می باشد.

جناب آقای شادمان امینی با بیان اقدامات تاثیرگذار انجمن مدیران مالی اصفهان، سخنرانی خود را به پایان رساندند.

 سخنرانی جناب آقای یاسر فرزانه وکیل پایه یک دادگستری :

در ادامه برنامه جناب آقای یاسر فرزانه وکیل پایه یک دادگستری، درباره نظریه شورای نگهبان در خصوص ماده 167مالیات های مستقیم، به سخنرانی پرداختند.

(فایل ارائه ی صحبت های ایشان پیوست میشود.)

ارائه جناب فرزانه
سخنرانی جناب آقای دکتر نیما غیاثوند رئیس کمیته مالیاتی انجمن حسابداران استان تهران :

سپس جناب آقای دکتر نیما غیاثوند رئیس کمیته مالیاتی انجمن حسابداران استان تهران، بخش اول صحبت هایشان را با موضوع شناخت در خود و حق لایحه نویسی مقدماتی شروع کردند.

(فایل ارائه ی صحبت های ایشان پیوست میشود.)

ارائه جناب غیاثوند

سخنرانی جناب آقای مهندس قنبریان رئیس هیئت مدیره شرکت نرم افزار حسابداری هاترا: 

سخنران بعدی جناب آقای مهندس قنبریان رئیس هیئت مدیره شرکت نرم افزار حسابداری هاترا، ضمن عرض خوشامد خدمت سخنرانان و میهمانان گرامی، صحبت های خود را شروع کردند.

ایشان فرمودند : حسابداری فقط چند فرم، چند جدول و چند منو نیست. حسابداری زندگی است. وقتی یک حسابدار ابزاری قابل اعتماد را در دست داشته باشد و بداند که نتایج مطلوب و قابل اطمینانی را از آن می تواند به دست بیاورد، با خیال راحت به سایر قسمت های سازمانش هم رسیدگی می کند.

در حقیقت حسابداری قلب یک مجموعه است.

حال اگر این ابزار ناقص باشد، حسابدار مجبور است زمان بیشتری بگذارد تا اطلاعات و نتایج موردنیاز خود را بدست بیاورد. وقتی حسابدار خیالش از بابت نرم افزار و ابزار مورد استفاده راحت باشد، کارها را راحت تر و سریع تر پیش می برد و اطلاعات را در اختیار مدیران مجموعه خود قرار می دهد.

از طرف دیگر، حجم تعهدات به سازمان های دولتی روز به روز بیش تر می شود و با اضافه شدن سامانه مودیان نیز، صورتحساب ها به روز در اختیار سازمان امور مالیاتی باید قرار گیرد.

تمام این موارد باعث شد که مجموعه هاترا به فکر بیفتد و دست به کار شود تا راهگشا باشد. ما در هاترا از ابتدا به خود قول دادیم که حساب همه جا را بکنیم. ما قول دادیم که خیال مدیران، حسابداران و کارفرمایان از بابت عملیات مالی راحت باشد تا در کنار شما دوستان و حسابداران، بتوانیم حسابداری و یک سری گزارشات مدنظر مدیران را ارائه دهیم.

نرم افزار حسابداری هاترا برای رقابت نیامده است. ما فقط چند راهکار ساده برای شما حسابداران عزیز و مودیان تان داریم.

نرم افزار حسابداری هاترا در ورژن های مختلف تعبیه شده است.

اگر شما یک شرکت خدمات مالی داشته باشید و همزمان بخواهید با تعداد زیادی از شرکت ها با یک نرم افزار کار کنید، نرم افزار حسابداری هاترا به شما این امکان را می دهد که بتوانید بی نهایت شرکت و بی نهایت سال مالی و بی نهایت کاربر را تعریف بکنید. فقط با یک نرم افزار و فقط با یک قفل سخت افزاری !!!!

شما ممکن است یک شرکت بازرگانی باشید و می توانید به راحتی ورود، خروج، واردات و صادرات تان را با حسابداری ورژن بازرگانی این نرم افزار انجام دهید.

اگر شما یک شرکت تولیدی هستید، می توانید بهای تمام شده خودتان را به وسیله نرم افزار ورژن تولیدی ما حساب کنید.

یک ویژگی و امکان خاصی که این نرم افزار دارد، در زمینه نمایندگی های خودرو و ورژن خودرویی ما است. ارتباط با سایت های مرجع سایپا و ایران خودرو در این نرم افزار بی شک در کشور نظیر ندارد.

همچنین افزونه سامانه مودیان طراحی شده تا ارسال صورتحساب ها بدون دغدغه اتفاق بیفتد. در حال حاضر هر هفت الگوی سامانه مودیان در نرم افزار و افزونه سامانه مودیان هاترا موجود است.

پس از پایان سخنرانی جناب قنبریان، از میهمانان و پرسنل شرکت نرم افزار حسابداری هاترا تجلیل به عمل آمد.

 

در ادامه قسمت اول این سمینار برای شما عزیزان بارگذاری میشود.

وبینار پرسش و پاسخ نرم افزار حسابداری هاترا
همایش لایحه نویسی و دادرسی مالیاتی (قسمت دوم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست