نرم افزار حسابداری بارکد خوان

نرم افزار حسابداری بارکد خوان

نرم افزار حسابداری بارکد خوان هاترا یکی از زیرسیستم های نرم افزار حسابداری فروشگاهی هاترا می باشد، که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید فروش محصولات و موجودی انبار خود را مدیریت کنید. شما به عنوان مدیر یک فروشگاه می توانید بارکدخوان فروشگاهی خود با نرم افزار حسابداری هاترا  به صورت یکپارچه استفاده نمایید.

در حال حاضر تمامی محصولات با بارکد اختصاصی به فروش می رسند و در فروشگاه ها نیز به منظور سرعت بخشیدن به عملیات فروش کالا و همچنین بالا بردن دقت و سرعت عمل محاسبه قیمت و صدور فاکتور فروش از دستگاه های بارکدخوان استفاده می کنند البته  در صورتی که به نرم افزار حسابداری فروشگاهی آن ها نیز متصل باشد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هاترا با امکان اتصال به بارکدخوان های فروشگاهی این امکان را فراهم می کند که در زمان فروش محصولات و با فشردن تنها یک دکمه یا یک کلیک ساده علاوه بر نمایش نام و قیمت محصول در فاکتور فروش به صورت خودکار، موجودی الا نیز از انبار محصولات بر اساس تعداد فروش کسر گردد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی هاترا با امکان اتصال به بارکد خوان برای صندوق داران، حسابداران و مدیران فروشگاه های کوچک و متوسط و بزرگ این امکان را فراهم می کند که یا کم ترین دخالت انسانی و اشتباهی فاکتورهای فروش دقیق صادر کنند.

نرم افزار حسابداری بارکد خوان چگونه عمل می کند؟

نرم افزار حسابداری بارکد خوان هاترا به عنوان قسمتی از نرم افزار حسابداری فروشگاهی هاترا بدین گونه عمل می کند که شما در هنگام تعریف کالا در ماژول «فروشگاهی» زیر سیستم «اطلاعات پایه» هاترا  کد کالا، بارکد آن ، نان و گروه و واحد و قیمت هر واحد را به راحتی ثبت نمایید و سپس در هنگام فروش کالا صندوق دار یا فروشنده با اسکن بارکد محصول و فشردن تنها یک دکمه ی  Enter تمامی اطلاعات ثبت شده در خصوص آن بارکد مانند نام، قیمت واحد و … را در فاکتور فروش درج نمایید.

اگر یک محصول دارای بارکد نباشد، نرم افزار حسابداری بارکدخوان چگونه عمل می کند؟

نرم افزار حسابداری بارکدخوان هاترا با امکان تعریف بارکد و لیبل کالا به کاربر این امکان را می دهد تا  برای محصولاتی که بارکد ندارند، بارکدی اصولی بر اساس قواعد و منحصربفرد تعریف نماید و پس از چاپ آن و درج بر روی محصولل در هنگام فروش کالا به راحتی با استفاده از بارکدخوان تمامی فرآیندهای فروش، موجودی انبار و … را در نرم افزار حسابداری بارکد خوان هاترا ثبت و محاسبه نمایند.

فهرست