نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی

7,500,000 تومان

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

توضیحات

نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی

نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا یکی از نرم افزارهای تخصصی هاترا سافت است. با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی، حسابداری فروشگاه اینترنتی اهمیت بسزایی پیدا می کند. درست است که کسب و کارها دیگر از فضای سنتی خود خارج شده اند منتها از اهمیت حسابداری در کسب و کارهای جدید نه تنها کاسته نشده است بلکه روز به روز افزوده هم می شود. چطور؟

اهمیت حسابداری فروشگاه های اینترنتی

شما چه صاحب یک کسب و کار غیر اینترنتی باشید و چه صاحب یک کسب و کار اینترنتی، در کسب و کار خود هزینه هایی مانند اجاره، قبوض، هزینه سئو و تبلیغات سایت، نگهداری سایت، حقوق کارمندان و … همچنین درآمدهای ناشی از فروش کالا و خدمات ، تبلیغات روی سایت خود و … را دارید. بهترین روش برای محاسبه سود و زیان و اطلاع از حساب ها، موجودی ها و ….. استفاده از نرم افزارهای حسابداری است.

در حال حاضر به دلیل استفاده روز افزون از فروشگاه های اینترنتی، استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی و یا نرم افزار حسابداری با قابلیت اتصال به فروشگاه اینترنتی اهمیت پیدا می کند.

چرا نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا ؟

نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا به عنوان یکی از زیر سیستم های نرم افزار حسابداری فروشگاهی هاترا این امکان را به شما می دهد که با صرفه جویی در زمان خود به راحتی بتوانید به حسابداری فروشگاه اینترنتی خود بپردازید.

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین وظایف نرم افزار حسابداری تهیه گزارش های دقیق از فروش و موجودی کالا و تهیه گزارش بهای تمام شده کالای فروخته شده است.

شما از طریق مدیریت فروشگاه خود می توانید گزارش کلیه فروش های انجام شده، پر فروش‌ترین کالا و مبلغ ریالی فروش روزانه خود و .. را بدست آورید. اما با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی با توجه به ماهیت هر نرم افزار حسابداری می توان گفت نه تنها وظیفه‌ی تهیه گزارش های فروش کالا را دارد بلکه باید بتواند بهای تمام شده کالای فروخته شده را محاسبه نماید.

منظور از بهای تمام شده کالای فروخته شده در یک فروشگاه اینترنتی این است که بتوان تمامی هزینه های فروش یک کالا از طریق فروشگاه اینترنتی را جهت قیمت گذاری به اطلاع صاحبان کسب و کار اینترنتی برساند. این هزینه های شامل هزینه های تولید کالا و یا ارائه خدمات، طراحی سایت فروشگاه، تبلیغات، ارسال کالا و … می باشد.

نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا چگونه عمل می کند؟

نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا به این صورت عمل می کند که با توجه به کد نویسی فروشگاه اینترنتی شما، به  طور کامل به فروشگاه شما متصل می گردد و توانایی ثبت و به روز رسانی تمامی اطلاعات را از نرم افزار حسابداری به فروشگاه و برعکس را دارد.

نرم افزار حسابدرای فروشگاه اینترنتی هاترا تمامی عملیات فروش، برگشت از فروش، موجودی انبار و …. را که در سایت فروشگاه رخ می دهد در نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی به صورت اتوماتیک ثبت می کند این ثبت اطلاعات می تواند به گونه ای باشد که پس از بررسی و تایید در نرم افزار حسابداری هاترا ثبت نهایی شود و یا مستقیم از سایت در نرم افزار فروشگاهی هاترا ثبت شود.

همچنین نرم افزار حسابدرای فروشگاه اینترنتی هاترا این امکان را به شما می دهد که با بروز رسانی قیمت ها و موجودی کالا در نرم افزار حسابداری،  اطلاعات کالا نیز در وب سایت شما به روز رسانی شود. زمان بندی تمامی این به روز رسانی ها از سایت به نرم افزار و از نرم افزار به سایت با توجه به میزان فروش و تغییرات مد نظر شما در نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی هاترا قابل تنظیم است.

توضیحات تکمیلی

نسخه

برای وبسایت غیر وردپرسی, برای وبسایت فروشگاهی وردپرسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار حسابداری فروشگاه اینترنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست